انتخاب دو استاد دانشگاه تبریز به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۷ کد : ۲۱۰۰۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۷۶۳


 دو نفراز اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 انتخاب شدند.  
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در سی و ششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، دکتر سید ابوالقاسم محمدی، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی و دکتر علی کدخدائی، عضو هیات علمی دانشکده علوم طبیعی به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت انتخاب شدند.
در بخشی از متن لوح تقدیری که از سوی دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این دو استاد اهدا شده است، آمده است: اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی و اقتدار علمی کشور مرهون تلاش ارزشمند عزیزانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود آینده ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند.
 انتخاب شما را به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما را در گسترش دانش و اعتلای کشور از درگاه خداوند منان خواهانم.
لازم به ذکر است؛  سی و ششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی، همزمان با هفته پژوهش در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد که در این آیین از برگزیدگان این حوزه تجلیل بعمل آمد.

 


( ۵۶ )

نظر شما :