در کنفرانس بین المللی مدیریت منابع طبیعی پایدار در هندوستان صورت پذیرفت؛

انتخاب مقاله استاد دانشگاه تبریز به عنوان بهترین ارائه شفاهی

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۱ کد : ۲۰۹۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۲۰

 

مقاله استاد گروه علوم و مهندسی خاک دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه تبریز به‌عنوان بهترین ارائه‌ی شفاهی در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت منابع طبیعی پایدار در شرایط تغییر اقلیم جهانی در هندوستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر فرزین شهبازی با ارائه‌ی مقاله تحت عنوان «بررسی توزیع مکانی و عمودی برخی خصوصیات کلیدی خاک در یک منطقه‌ی کشاورزی ایران با استفاده از نقشه‌های رقومی» موفق شد عنوان بهترین ارائه‌ی شفاهی مقاله را در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت منابع طبیعی پایدار در شرایط تغییر اقلیم جهانی در هندوستان کسب کند.

این عنوان از بین 250 مقاله‌ی ارائه شده به‌صورت پوستر، شفاهی و... از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، روسیه، آلمان، جمهوری چک،  هندوستان و ... انتخاب شده است.

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت منابع طبیعی پایدار در شرایط تغییر اقلیم جهانی توسط انجمن حفاظت خاک هندوستان به مدت چهار روز درآبان ماه سال جاری برگزار شد.

براساس این گزارش؛ ریاست دانشکده‌ی کشاورزی و منابع طبیعی اهر از سال 1390 تا 1396 و معاونت اداری و مالی دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه تبریز از سال 1397 تا 1399، انتخاب به‌عنوان پژوهشگر برگزیده‌ی جوان دانشکده‌ی کشاورزی در سال 1390 و استاد نمونه‌ی این دانشکده در سال تحصیلی 1389-1390، ارائه‌ی 76 مقاله در همایش‌های ملی و بین المللی، ارائه‌ی 71 مقاله در نشریات داخلی و خارجی، استاد راهنمای 71 پایان‌نامه کارشناسی ارشد، تألیف پنج جلد کتاب، عضویت در انجمن‌های علوم خاک ایران، EVENOR Technology, MicroLEIS DSS اسپانیا و SCIYO  کرواسی و برگزاری چندین کارگاه علمی و تخصصی از جمله افتخارات، فعالیت‌ها و سوابق اجرایی و تحصیلی دکتر شهبازی است.


( ۱۵ )

نظر شما :