آئین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده کشاورزی برگزار شد

۲۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۶ کد : ۲۰۰۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۱

 

آئین دانش آموختگی دانشجویان دانشکده کشاورزی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، رئیس دانشکده، اساتید و دانشجویان ورودی 98 در آمفی تئاتر شهید سلمانی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل خاطر نشان کرد: جشن های فارغ التحصیلی از جمله محافلی هستند که من علاقه‌مند هستم در بین دانشجویان حضور دا‌شته باشم و معتقد هستم جنس این محافل سخنرانی نیست اما جا دارد از خانواده های دانشجویان قدردانی کنم که فرزندان شایسته ای همچون شما تربیت کرده‌اند و به شما دانشجویان توصیه دارم اساتید و پدر و مادر خود  را هیچگاه فراموش نکنید و همیشه احترام آنها را به جا آورده و تکریم کنید چرا که هرچه دارید از برکات وجودی آن‌ها است.

دکتر شفق رئیس دانشکده کشاورزی نیز در این آئین دانش آموختگی اظهار کرد: دانشجویان عزیز، شما همانند فرزندان ما هستید و ماهیت دانشگاه به حضور شما است و حضور اساتید و کارمندان بدون وجود شما معنایی ندارد. از شما می خواهم هیچگاه  خداوند را فراموش نکنید و خط ارتباطی خود را قطع نکنید که یکی از مهم ترین خط های ارتباطی، نماز است و همیشه سخنان پدر و مادر خود را گوش فرادهید و در تمامی مراحل زندگی خود از مشورت آن‌ها استفاده کنید.

استاد پیشکسوت دانشکده کشاورزی، دکتر قاسم زاده ضمن تبریک به پدر و مادران دانشجویان که زحماتشان به بار نشسته است، گفت: آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما دانشجویان و فارغ التحصیلان دارم؛ سعی کنید از تمام لحظات زندگی خود بهره مند شوید.

در ادامه این آئین دکتر قاسمی گلعذانی استاد پیشکسوت و نمونه کشوری طی سخنانی گفت: دانشجویان، رشته‌های پزشکی را مقدس می دانند اما رشته های کشاورزی مقدس تر است، چرا که انسان اگر گرسنه و بدون غذا بماند دیگر بیماری و پزشکی معنایی پیدا نمی کند.

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که بهترین موقعیت های شغلی برای تک تک دانشجویان مهیا شود.

دکتر میسمی مدیر گروه مکانیک بیوستیم نیز در بخش دیگری از این آئین گفت: جشن دانش آموختگی شما برای ما نیز جشن محسوب می شود چرا که یک گروه دیگر از دانشجویان یک دوره از تحصیل خود را به اتمام رساندند.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگ ترین افتخارات معلم، تعلیم است و بابت تمام کاستی های در این دوران عذرخواه هستیم.

در این آئین، دانشجویان سوگند نامه دانش آموختگی را قرائت کردند و در پایان لوح تقدیر توسط اساتید دانشکده به دانشجویان حاضر در این جشن اهدا شد.

این مراسم به همت بسیج دانشجوئی دانشکده، همکاران و خود دانشجویان کشاورزی برگزار شد.


( ۲ )

نظر شما :